Not alone anymore - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Not alone anymore - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Not alone anymore

Blijf op de hoogte en volg Constance

31 Oktober 2015 | Japan, Tokio

Raad eens wie mij aan deze kant van de wereld heeft bezocht en zal blijven tot woensdag: mijn moeder!!! Ze kwam donderdag middag via de 新幹線(hoge snelheidstrein) aan in Tokyo Station waar we een beetje in de Starbucks hebben bijgepraat. Het hotel waar ze verblijft was makkelijk te vinden, maar het heeft ons wel een hele dag gekost voordat wij languit konden liggen op het hotelbed.

De eerste echte activiteitendag voor ons tweeën was vrijdag. We gingen in de middag (want ik had school 's ochtends) Shibuya verkennen en aangezien het de 31ste Halloween is, had iedereen alvast hun kostuum uit de kast getrokken. Dit zorgde ervoor dat wij Shibuya via een ander beeld hebben kunnen bekijken. De jongerendistrict hebben wij kunnen volhouden tot 10 uur 's avonds voordat wij ieder weer een andere trein/metro namen naar het thuisfront.

Vandaag (zaterdag) was het vroeg verzamelen (mama en ik) om naar een dorp te gaan dat bekend staat als 'Little Edo' doordat het zijn traditionele huizen heeft behouden door de jaren heen. Dit was een minder bekende plek voor toeristen waardoor wij echt even een stuk oud-Japan hebben kunnen beleven en dit hebben wij dus ook kunnen volhouden tot halverwege de middag.

Daarna kon mijn moeder mijn levenssituatie een beetje kunnen beoordelen; een bezoek aan mijn gastgezin! om half 4 's middags kwamen wij door de voordeur lopen en hebben wij thee gedronken, koekjes gegeten en een kleine tour gekregen door het huis tot ongeveer .5 uur. Na de bedankjes en de gedagjes gingen wij met z'n tweeën weer terug naar het hotel, maar rit duurde lang (uiteten en al) en het was uiteindelijk 9 uur 's avonds toen wij door de kamerdeur liepen. Ik blijf vanavond lekker 'logeren' in mijn moeder haar kamer, want morgen hebben wij weer grootste plannen bij het hotel in de buurt!

Slaap lekker en tot de volgende blog allemaal!

  • 01 November 2015 - 23:05

    Walter:

    Je bent aan het veranderen.
    Je haar wat langer en nog iets wat ik niet goed kan vinden wat, echter zie je er goed uit.
    De veranderingen zijn zeer positief.
    Japan doet je kennelijk goed.

  • 02 November 2015 - 04:10

    Constance Berends:

    Dank je Walter! Japan doet zijn best!

    Groetjes van Constance

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 13583

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: