Achtung! Achtung! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Achtung! Achtung! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Achtung! Achtung!

Blijf op de hoogte en volg Constance

01 November 2015 | Japan, Tokio

Beste bloggers,

Ik heb de fotolimiet bereikt van deze blog, dus zal de eerdere blogs (hun foto's in ieder geval moeten verwijderen. Ik zal beginnen met de oudste blog en zal per nieuwe blog een (paar) oude blog foto('s) verwijderen. Goed bijhouden geblazen dus! Ik zal morgen middag (Nederlandse tijd) De eerste foto's verwijderen.

Sorry voor het ongemak, maar ik kan er ook niets aan doen... zucht...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 13590

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: