Ik ben niet alleen; mijn hobby - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Ik ben niet alleen; mijn hobby - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Ik ben niet alleen; mijn hobby

Blijf op de hoogte en volg Constance

01 Januari 2016 | Japan, Tokio

De dertigste en éénendertigste waren twee van mijn beste dagen die ik hier heb beleefd. Ik ben uitgenodigd door wat klasgenoten om mee te gaan naar 'Comiket', een enorme animebijenkomst waar men kon cosplayen als hun favoriete anime/manga/game karakter er waar men allemaal anime goods kon kopen.

De tweede dag van de Comiket en de eerste dag voor mij ging ik met een groepje van ongeveer acht mensen waarvan er vier verkleed waren als karakters van de anime 'Owari no Seraph'. We kwamen jammer genoeg een beetje laat aan, dus hebben ik en twee anderen niet heel veel tijd gehad om rond te lopen, maar we hebben wel van alles kunnen zien om voldaan te voelen.

De volgende dag, de laatste dag van 2015, was het de derde en laatste dag van Comiket en zijn wij toen met zes mensen gegaan waarvan er vijf verkleed waren. Het plan was om dit keer wat eerder te komen om er meer te van kunnen genieten, maar zelfs met 7 uur opstaan duurde het als nog vier tot vijf uur voordat wij uiteindelijk weg waren. Eenmaal aangekomen hadden wij nog maar één uur de tijd voor de cosplayers om te poseren en voor mij om een beetje naar de andere cosplayers te kijken. Iedereen zag er geweldig uit! Om half vier was het afgelopen en gingen we weer terug naar de residentie om een beetje te rusten voordat het nieuwe jaar begint.

Rond 11 uur 's avonds gingen we met een groepje van zes mensen (waaronder twee Japanse meisjes) naar China Town om het aftellen mee te maken, maar daar waren we net te laat mee en we hebben het aftellen tijdens het rennen kunnen doen. De rest van het nieuwe jaar hebben wij in de residentie gevierd tot ongeveer 7 uur 's morgens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 13578

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: