To Harajuku I went - Reisverslag uit Harajuku, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu To Harajuku I went - Reisverslag uit Harajuku, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

To Harajuku I went

Blijf op de hoogte en volg Constance

25 Oktober 2015 | Japan, Harajuku

Weten jullie nog dat ik in mijn vorige blog heb gezegd dat zondag in een andere blog komt de staan, nou hier is ie dan! Ik ben zondag naar DE fashionplek in Tokio gegaan om mijn garderobe te vergroten, en uiteindelijk heeft het mij een nieuwe trui opgeleverd.

Ik ben daar niet heel vroeg aangekomen, rond 2 uur 's middags, maar dat gaf nog steeds meer dan genoeg tijd om de hotspots te zien en van de energie (en de drukte) te genieten. Mijn eerste doel was het bezoeken van de 'Takeshita Doori', een straat volgepropt met kleine winkels en verklede mensen (om de aandacht te trekken). Ik ben daar veel winkels in gegaan, maar heb uiteindelijk niets gescoord.

Een straatje verderop is een andere populaire winkelstraat en dat heb ik natuurlijk ook bezocht. Daar bevond zich een GAP winkel waarbij ALLE artikelen 50% afgeprijsd was. Natuurlijk ging in daar een kijkje nemen en heb ik uiteindelijk mijn nieuwe trui gekocht! Ik ben verrast dat de Japanse maat M mij gewoon past!

Ik ben verder ook als een echte toerist een souvenirshop in gegaan waar ik een paar nieuwe sleutelhangers heb gekocht voordat ik het genoeg vond en weer met de trein van 18 uur weer terug naar huis ging.

PS: Sorry voor de lage kwaliteit foto's, ik was mijn fotocamera vergeten mee te nemen, dus moest het met mijn mobiel.

  • 28 Oktober 2015 - 16:40

    Feebje :):

    Mmmmmm.... ik krijg al honger als ik die pannenkoek banaan ijs ding zie! Neem je ook een stukje mee naar Nederland? Xxx uit Nederland

  • 28 Oktober 2015 - 23:43

    Monique Albers:

    Waar is die mooie trui? maak af en toe een selfie, kunnen we meegenieten.
    Wanneer ga je je moeder ontmoeten ?
    Geniet en liefs Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Harajuku

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 13599

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: