De Japanse recreatie - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu De Japanse recreatie - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

De Japanse recreatie

Blijf op de hoogte en volg Constance

05 Oktober 2015 | Japan, Tokio

Een gemiddelde Nederlander noemt altijd één vaste activiteit dat populair is bij de Japanners: KARAOKE! Hiervan heb ik maandag avond na school ook van kunnen genieten samen met drie andere EF klasgenoten en twee EF staffpersonen.

Nou heeft men met karaoke altijd te maken met 3 typen zangers: degene die kan zingen als een god/godin, degene die ten minste de goede noten eruit kan krijgen en degene die de sol niet van de ré kan onderscheiden (sol, ré = noten). Bij onze karaoke avond hadden wij ze alle drie.

Bij dit verslag is een filmpje te zien waarbij de twee uitersten van de drie aan bod komen. Geniet!

De karaokeavond was binnen 1½ uur afgelopen (want voor zoveel hadden wij betaald) en iedereen heeft gemiddeld een stuk of 2 liedjes kunnen zingen. Ik kwam altijd tevoorschijn met moderne Japanse anime muziek, Andrea (een Italiaan) met de wat oudere Japanse anime muziek, Philippe (een Belg) met ouderwetse rock muziek en Barbara (een Duitser) kwam met meidenmuziek aanlopen.

om 8 uur 's avonds nam ik weer de trein naar huis om te genieten van en lekker warm bedje, want het begint hier eindelijk een beetje af te koelen; hemel!

  • 07 Oktober 2015 - 18:13

    Monique:

    Hay Constance , was weer lachen je film. Maar jouw hebben we niet gehoord.
    Laat de volgende film wat meer je zelf zien, vooral als je gaat karaoke.
    Groetjes Jan en Monique

  • 07 Oktober 2015 - 19:49

    Mam:

    Hi Lief,

    Wow, de DB vliegen om je oren. Wat een enthousiasme!
    En we zagen jou ook nog even genieten!
    Misschien kan je aan een groepsgenoot vragen of hij/zij jou wil filmen tijdens jouw optreden. vet cool!
    Leuke intro ook.
    Tot snel xmm


  • 10 Oktober 2015 - 22:20

    Luuk @ Kzc:

    hallo neem je even de tijd
    MOOI
    leuk filmpje hoop herrie volgende keer minder achtergrond muziek
    nog een leuke zakjapanner aan de spreekwoordelijke haak geslagen?
    al gevlogen daaro
    hoelang voordat je terug bent ?
    gr van ons allemaal

  • 13 Oktober 2015 - 17:17

    Constance Berends:

    Hey Luuk, Wat een vragen!
    De achtergrond muziek hoort hoor, de herrie is echt de zanger zelf.

    En zozo, je wordt nog slim Luuk; jouw tweede vraag is een mysterie voor mij.
    Maar nee, ik denk het niet.

    Vliegen kan je nu zien: heb ik maandag gedaan!
    En hoelang voordat ik terug ben? Missen jullie mij nu al ;).

    Ik ben over 4 maanden weer terug, tel maar alvast af.

    Dank jullie voor de groetjes! Van mij krijgen jullie ze ook!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 13586

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: