Een druk weekend - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Een druk weekend - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Een druk weekend

Blijf op de hoogte en volg Constance

04 Oktober 2015 | Japan, Tokio

Denk je dat je klaar bent met bloggen voor deze week, heb je op zondag nog een sportdag. Wat houdt dit in? Wij EF studenten mochten meedoen met een universitaire sportdag. Kortom, vandaag was mijn kans om in contact te komen met Japanse leeftijdsgenoten en daar heb ik ook vol van genoten!

's Ochtends was het verzamelen bij de EF school voordat we via een moeilijke route naar de 'Chuou Daigaku' werden begeleid. Wij werden echt wel aangekeken toen wij als groep buitenlanders de gymzaal vol met Japanners binnen liepen. Wij kregen toen een nummer aangereikt dat onze groep moest voorstellen en ik had de nummer 8 gekregen samen met mijn Denemarkse klasgenoot Wictor. Ik heb hierdoor kennis kunnen maken met Mayuri, Pen, Kawata, Tatsuro, Aki, Yuuya en de laatste ben ik jammergenoeg de naam van vergeten.

Na de introductieronde was het dan eindelijk tijd voor de competitie om door ons ingemaakt te worden door gebruik te maken van Japanse spelletjes. In het begin snapte ik helemaal niet wat er moest gebeuren, maar gaandeweg begon het lampje te branden. In totaal waren er negen teams in het spel en van al die negen teams waren wij de beste!!!

Rond vier uur was de activiteit afgelopen, maar mijn dag was daarmee nog niet afgelopen! We zijn met een groep, EF en Japans, naar een restaurant gegaan om met meer mensen kennis te maken en van een Japanse avondmaaltijd te genieten. Hier heb ik ook voluit gebruik van gemaakt en heb hierdoor 14 nieuwe Facebook vrienden erbij gekregen!

Om 8 uur was het feest afgelopen en werd ik naar huis geholpen door een Japanse studente die ongeveer in hetzelfde gebied woont als ik, want ik was de weg helemaal kwijt. Om 9 uur liep in door de voordeur mijn nieuwe huis binnen en heb ik nog even met het thuisfront geskyped voordat ik mijn bed in kroop.

おやすみなさい!

  • 04 Oktober 2015 - 19:35

    Monique Albers:

    Hay Constance ,
    Gaaf om te Skype vanmiddag en te zien hoe jij je vermaakt.
    En heerlijk warm bij jullie, bij ons was het de afgelopen dagen ook lekker maar de herfst kondigt zich aan .
    Liefs Monique

  • 05 Oktober 2015 - 23:24

    Mam:

    Hey liefje,
    Goeie camera! Leuk zo'n blondje ertussen! Je bent al aardig ingeburgerd. Hier thuis gaat alles ook gewoon door. Morgen hebben we feest van opa zoals je weet. Vandaag was het een schitterend mooie vliegdag, opa heeft genoten en wij ook( papa, Phil, Nic, ome Jan en ik) Liefje ik bel je morgen om 12.00 uur plaatselijke tijd, bij jou is het dan 19.00 uur. Ben je dan thuis? Wij gaan naar Delft om 12.45u
    Spreek je morgen! Xmm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 13584

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: