Na mijn drie dagen lange weekend - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Na mijn drie dagen lange weekend - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Na mijn drie dagen lange weekend

Blijf op de hoogte en volg Constance

23 September 2015 | Japan, Tokio

Lang leven de Zilveren Week, een nationale feestdag. Dat gaf mij maandag een vrije dag om uit te rusten voordat ik de volgende dag 's avonds na school aan mijn tweede EF activiteit begon: Tokyo Tower (voor het geval je het niet kent; Google)!

We zijn toen met een groep van ongeveer 10 mensen en de EF gids Sasoku-san geklommen tot 150 meter waar we konden genieten van een 360° uitzicht van Tokyo
(http://www.vision-c.co.jp/panorama/tokyotower/index.html).
Dit heb ik voor een uur volgehouden voordat ik met één van de tien studenten (Jacob) weer met de trein weer terug ging richting huis.

De volgende dag (vandaag) was ook nog een aparte dag. Een klasgenoot van mij was geïnteresseerd in manga, dus gingen we met de hele B1 (mijn level) klas, met z'n vieren dus, in de pauze Shibuya in om mangawinkels af te gaan en 'ohirugohan' mee te pakken. Dat was gezellig! Nu zit ik weer in mijn kamer in Minamiiriso te genieten van de rust voordat ik weer aan de bak moet, huiswerk en avondritueel enzo.

  • 23 September 2015 - 10:46

    Walter:

    Leuk om jouw verhalen zo te lezen om zodoende jouw leventje daar te kunnen volgen.
    Blijf vooral schrijven.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 13598

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: