De eerste activiteit - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu De eerste activiteit - Reisverslag uit Yokohama, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

De eerste activiteit

Blijf op de hoogte en volg Constance

19 September 2015 | Japan, Yokohama

Zaterdag = geen school dus ik heb eindelijk tijd voor mijzelf! En wat heb ik gedaan? In de vochtige snik hitte (28 graden) gebarbecued! Dit heb ik met een hele groep mensen mogen doen die vooral bestaat uit de nieuwkomers. Nadat iedereen op de Starbucks bij school was verzameld, zijn wij met z'n allen met de trein naar こどもの国 (het land van de kinderen) gegaan. Dit park was zo mooi en groot (en zo anders vergeleken met centraal Tokio)!

Na een tijdje lopen waren wij aangekomen bij de barbecue tent waar we met z'n allen hebben kunnen genieten van onze zelf geprepareerde yakisoba (noodle-achtig), toriniku (vogelvlees) en butaniku (varkensvlees).

Dankzij deze activiteit heb ik weer veel nieuwe mensen van alle hoeken van de wereld leren kennen bijvoorbeeld de Duitser Max die dezelfde animes leuk vind als ik en een jongen die ervan geniet zich als een meisje te verkleden.

Om 4 uur was de activiteit afgelopen en ben ik vermoeid (door de gezelligheid, de hitte en nog een lichtelijke jetlag) weer naar huis gegaan.

  • 19 September 2015 - 22:11

    Kzc:

    vond Max nou een man in vrouwenkleding leuk of is Max de jongen in vrouwen kleding?

  • 20 September 2015 - 00:41

    Mama:

    Hey liefje,

    Ziet er weer gezellig uit! Laat je ook eens fotograferen, mopje. Spreek jij alleen Engels of pas je je aan, aan het gezelschap, qua taal?
    (Duits en Frans en Japans) zo nu en dan waarschijnlijk. Verder alles nog OK?
    Je kan zeker op weg naar 'huis' je huiswerk afmaken, dat moet toch lukken in dat dikke uur. Of reis je met meer mensen van EF het traject van of naar school elke dag?
    Tot morgen 12.00uur (Ned.tijd) xmm Voor straks.....Goedemorgen!

  • 20 September 2015 - 05:05

    Constance Berends:

    @kzc: Max en de jongen in vrouwenkleding zijn twee verschillende mensen

    @mama: Ik heb mij ook wel eens een par keer laten fotograferen, maar ik weet niet waar de foto's momenteel de ronde gaan. Ik pas mij ook wel af en toe aan aan de taal, maar et is voornamelijk Japans en Engels dat ik spreek (en Nederlands met de Nederlanders). Het traject is alleen, maar er zijn niet altijd vrije plaatsen beschikbaar. Huiswerk is ook moeilijk, aangezien ik moet nadenken (huiswerk) en opletten (station) tegelijkertijd. Ik lees liever dan een manga ;). Tot straks!

  • 20 September 2015 - 18:02

    Daan Prins:


    Hoi Constance,
    Ik zie dat je je goed vermaakt, geweldig, geniet ervan.
    De gelden voor de Chinese hap heb ik terug op een na, kan nog niet bedenken wie dat zou moeten zijn.
    Maar dat komt wel.
    Groeten van mij en Janneke en nog veelplezier.

  • 21 September 2015 - 09:11

    Aad Van Koningshoven:

    Hi Constance,
    ziet er allemaal prima uit daar, wat houdt iedereen het allemaal netjes hè. Kunnen ze hier nog wat van leren. Knap van je dat je al in het Japans communiceert. Fijn dat je in een gezellige groep zit.
    Succes,
    bye Aad

  • 21 September 2015 - 21:57

    Lisenka:

    heel veel plezier daar! en hopelijk spreek je vloeiend japans al je terug komt, en kan je voor ons allemaal japans maken in de kantine! groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Yokohama

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 13595

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: