Aankomst - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Constance

14 September 2015 | Japan, Tokio

En hier ben ik dan! Na 15 uur vliegen en 3 uur lang grondwerk ben ik er eindelijk! JAL City Hotel, Tokio!!!!!!!!! Het is hier nu 1 uur 's ochtends en eigenlijk tijd om naar bed te gaan, maar ik maak dit even af terwijl ik geniet van een anime op de televisie. De volledige reis ging eigenlijk zonder enige problemen; alles was makkelijk te vinden en de reis ging met maar weinig vertraging. Toen ik hier aankwam waren er ook EF medewerkers aanwezig die mij verder hielpen (lang leven het lijken op een buitenlander!). Ik heb nu ook al veel genoten van het feit dat ik met iedereen Japans kan praten; ik heb de taal nog nooit zoveel gebruikt (ook al ben ik er niet helemaal goed in)! Ik heb ook op de eerste dag de bekende japanse wc kunnen gebuiken... Dat voelde raar... Nou ja, slaap lekker!

  • 13 September 2015 - 18:44

    Walter:

    Heel veel plezier.
    Hopelijk ga je veel leren wat je ook voor je toekomst kunt gebruiken.

    Morgen door naar je gastgezin.
    Ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden.

    Groetjes van hier van ons allemaal.

  • 13 September 2015 - 19:58

    Jan En Monique Albers:

    Hay Constance, fijn dat je zo'n goede reis hebt gehad. Zeker veel films gekeken om de tijd te doden. En alvast wennen aan een rijst ontbijt. De jongens die je verwelkomde zagen er ook goed uit en waren vast erg aardig. Nu lekker slapen en morgen op naar het gastgezin om nog meer Japans te spreken dan je nu al gedaan hebt. Wij gaan je volgen op deze site en genieten met jouw mee als je al je belevenissen opschrijft .
    Groeten Jan en Monique

  • 13 September 2015 - 22:57

    Feebje :) :

    Hey co zo leuk dat je er bent! Echt blij dat het allemaal goed gegaan is en je veilig daar bent. Echt wel raar dat het nu eindelijk zo ver is, waar je al die tijd naar toe hebt geleefd. Heel veel plezier en goed oefenen met het Japans. Maar dat gaat vast wel lukken. Ennuh... Rare wc's? Wat bedoel je daarmee?
    Xxx en tot skypes :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 13597

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: