Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Constance Berends - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Constance Berends

Blijf op de hoogte en volg Constance

12 September 2015 | Nederland, Schiphol

Nou mensen, dan is het nu echt zover. De deuren voor het instappen gaan voor mij open en ik zal zometeen de eerste paar stappen in de Boeing 777-300er zetten en dit land voor 5 maanden lang verlaten (als alles goed gaat natuurlijk) en ik zal jullie meenemen via deze blog! Ik hoop dat jullie evenveel gaan genieten als ik. Vaarwel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 13579

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: