Een alledaagse blog - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Een alledaagse blog - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Een alledaagse blog

Blijf op de hoogte en volg Constance

08 November 2015 | Japan, Tokio

Aangezien ik dit weekend niks leuks kon doen omdat ik ziek op bed lig, gooi even een blog erin met een paar foto's van mijn alledaagse leven. Hoop dat het ook interessant is om te zien.

  • 08 November 2015 - 17:24

    Monique Albers:

    Beterschap, in Nederland woedt er ook een herfst griepje.
    Tot heden nog verschoont gebleven van de griep.
    Goed veel vitamine C en wat extra zink en veel rust dan ben je zo weer het ventje/meisje.
    Groetjes Monique

  • 08 November 2015 - 19:08

    Feebje :):

    Hoi co, veel beterschap! En zeg me alsjeblieft dat je die bril niet standaard draagt! D:

  • 09 November 2015 - 12:00

    Constance Berends:

    Hallo,
    @ tante Monique: Dank je wel voor de tips. Veel rust zal ik zeker doen ;)
    @ Febe: Maak je geen zorgen meid, ik draag de zwarte bril vaker ;)
    Groetjes Constance

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 13589

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: