Een groot gat - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Een groot gat - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Een groot gat

Blijf op de hoogte en volg Constance

10 Januari 2016 | Japan, Tokio

Het is weer een tijd geleden dat ik mijn blog heb bijgewerkt, ik had nooit zin of tijd om te schrijven.

De vakantie is weer afgelopen, dus weer terug naar mijn gastgezin en weer op naar school iedere dag. Dat soort dagen waren eerst dagen van niets doen behalve leren, maar de week van 4 tot 10 januari was iets anders. Ik vond de Comiket (de cosplay) zo leuk om te zien dat ik er ook deel van wil zijn, dus ben ik op donderdag en vrijdag samen met een groep vrienden naar Akiharaba gegaan om en cosplay te kopen! Dit was super gezellig, maar ik zag mijn geld als sneeuw voor de zon verdwijnen: mijn cosplay kostte mij ongeveer 40.000円 (wat ongeveer €300,- is)!

Maar ik vond het wel waard toen ik mijzelf zag in mijn outfit zaterdag ;). Sommige van jullie hebben al een foto ervan op Facebook kunnen zien en in deze blog vinden jullie de rest. Het was een vroege dag omdat het ongeveer 5 uur kost voordat wij met z'n vijven klaar waren. We zijn toen met onze outfits naar Shibuya gegaan om daar een beetje rond te lopen, gek te doen en men de gelegenheid geven een foto te maken. Dit hielden wij vier uur lang vol voordat wij om middernacht weer terug gingen naar de residentie (waar ik in de vorige blog verbleef en 's ochtends verzamelde) om alles weer eraf te krijgen en genieten van de gedeelte van de ochtend die ons nog overbleef om te slapen.

Zondag was ik de halve dag dus in de residentie proberen wakker te worden en weer een beetje bijkletsen met wat vrienden, maar aangezien de nachtrust niet heel lang was, smachtte ik naar mijn eigen bedje wat mijn reden voor een vervroegd vertrek was (3 uur 's middags). Éénmaal thuis kon ik mijn nieuwe huisgenoot van EF begroeten die zaterdag was ingetrokken bij Mayumi-san als nieuwe hoststay, maar de begroetingen waren kort aangezien ik nauwelijks meer overeind kon staan door de vermoeidheid, dus ben vervroegt mijn bed in geklommen.

En hiermee was mijn week-end afgelopen. Tot de volgende!

  • 13 Januari 2016 - 19:38

    Feebje :):

    OMG, die lezen zijn zooo scary!!! Ziet er cool uit :D

  • 15 Januari 2016 - 22:23

    Gerard En Inge Albers:

    hoi Constance, leuk om weer je blog te lezen.
    We hebben je toch herkend in je leuke outfit.
    groetjes Gerard en Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 13570

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: