Weer eens een normaal rustig weekend - Reisverslag uit Komagome, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Weer eens een normaal rustig weekend - Reisverslag uit Komagome, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Weer eens een normaal rustig weekend

Blijf op de hoogte en volg Constance

12 December 2015 | Japan, Komagome

Na mijn examen vorig weekend ben ik weer terug in het normale tempo: één dag fun (zaterdag) en één dag rust (zondag).

Ik ben op mijn fundag wel wat laat begonnen (2 uur 's middags de deur uit), maar ik heb kunnen doen wat ik van plan was: De herfstbladeren bekijken in volgens internet het mooiste park van Tokio! Ik was natuurlijk wel weer net iets te laat; de dag van tevoren woei het stevig... Maar er waren nog genoeg bladeren over om er nog van te kunnen genieten tot sluitingstijd ;).

De volgende dag was dus de rustdag en het enige wat ik die dag heb gedaan is mijn mangacollectie vergroot door even in Shinjuku en Shibuya langs de Book-off te gaan; mijn lievelingstent!

Een beetje een korte blog, maar ik hou het hierbij (meer kan ik er niet van maken)! Till next time!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Komagome

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 13573

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: