Boring but worth it - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Boring but worth it - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Boring but worth it

Blijf op de hoogte en volg Constance

11 December 2015 | Japan, Tokio

Hey iedereen, It’s been a while!
LET OP! Niet geschikt voor kleine kinderen, er zitten hier namelijk geen foto’s bij.

Het is alweer een tijdje gelden dat ik mijn laatste blog heb geschreven. Waarom is dit? Ik had de zesde een examen die ik moest afleggen, dus dat weekend ging verloren aan last minute leren en het daadwerkelijk afleggen van het examen. Ik heb de toets van de gemiddelde klasse moeten maken en ik weet op dit moment niet helemaal zeker of ik hem in de pocket heb of niet. Het uiteindelijke resultaat weet ik 16 februari pas, dus het is even wachten geblazen. Zucht…

De reden waarom ik niet meteen een blog over het examen heb geplaatst, is omdat ik het dan een beetje te kort vindt. Vandaag is er eindelijk weer eens wat gebeurd wat ik hieraan vast kan plakken, dus ben ik begonnen met typen.

Vandaag was namelijk- en ik wist het ook wel van tevoren hoor – de dag dat ik en een tiental anderen apart een presentatie moest geven voor alle EF studenten. Het onderwerp van de presentatie mocht van alles zijn, als wij het maar in het Japans deden, dus raad eens waar ik 10 minuten lang over heb gebrabbeld. Zweefvliegen!

Ik had de plezierigste tijd om de PowerPoint in elkaar te zetten en dan was vandaag eindelijk de dag dat ik mijn harde werk en mijn hobby met de rest kon delen. Het publiek genoot van de filmpjes die ik erin had geplakt en daarvoor wil ik nog even Reinier Vos bedanken voor het filmpje ‘Cloudbreaker’ dat op YouTube te vinden is (https://www.youtube.com/watch?v=wZLt0yjVFbg). Het heeft goed geholpen ;).

Ik hoop dat jullie het niet heel erg vinden dat dit een fotoloze blog is, maar ik kan niet alles doen en op sommige plekken is het gewoon raar (examen).

Bye Bye!

  • 12 December 2015 - 13:34

    Mm:

    Nu lekker relaxen schat!
    Fijn weekend! Amuseer je!
    Xmm

  • 13 December 2015 - 10:59

    Daan Prins:

    Ik vind geweldig zoals jij daar gaat. Je ouders zijn ook best een beetje trots op je geloof ik.
    Groeten, Daan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 13571

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: