Het begin van de vrije tijd - Reisverslag uit Marunouchi, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Het begin van de vrije tijd - Reisverslag uit Marunouchi, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Het begin van de vrije tijd

Blijf op de hoogte en volg Constance

21 December 2015 | Japan, Marunouchi

En dan is de wintervakantie eindelijk begonnen! Twee weken waarbij school geen verplichting meer is en ik ben van plan deze tijd (gedeeltelijk) goed te gebruiken ;).

Zaterdag was het gelijk even rusten en een plan voor de vakantie maken; wat ik wil doen en waar ik heen zal gaan. Dit is redelijk gelukt en ben ik de dag erna, zondag, ook gelijk op stap gegaan. Ik heb kunnen genieten van een gedeelte van de tuin van de oude keizer van Japan en heb een beetje rond kunnen lopen in de buurt zoekend naar lunch en eventuele leuke winkels, maar overal waar ik keek waren het grote merken, dus shoppen is het niet geworden.

De volgende dag (vandaag) heb ik een beetje heen en weer gereisd tussen de grote gedeeltes van Tokio, maar ik ben vooral blijven hangen in Ikebukuro. Ik heb daar een paar grote animeshops kunnen vinden en heb daar mijn tijd in verdoen. Ik ben redelijk vroeg weer naar huis gegaan omdat ik mij moet voorbereiden op morgen, maar dat is voor jullie een vraag en voor mij een weet ;).

Tot de volgende blog (waarschijnlijk morgen of overmorgen)!

  • 21 December 2015 - 16:21

    Feebje:

    Beste mevrouw berends, ik probeer u te bereiken op skype, waarom reageert u niet? Met vriendelijke groet, Feebje :)

  • 21 December 2015 - 19:03

    Mm:

    Hoi lief,
    Ga je je vermaken in de kerstvak? Goed zo! Even naar Nederland is geen optie, denk ik. Dus zoek wat leuke vrienden en maak er wat van ,lief. Probeer met je te skypen maar nog geen contact. Komt nog wel. Love you! Xxmm

  • 21 December 2015 - 19:06

    Mm:

    Leuke foto's lief,
    Ben ik nog niet zolang geleden ook geweest. Ik herken de omgeving.
    Amuseer je! Xxmm

  • 26 December 2015 - 00:14

    Iris:

    Heey,Constance
    Veel plezier in de vakantie!
    Fijne kerst trouwens ;).
    Vieren ze daar trouwens ook kerst?
    Met een kerst boom , en kerst markt enzo,
    Of doen ze dat daar heel anders?
    Ik vond die foto's van je vorrige verslag trouwens ook erg mooi.
    De bomen met al die gekleurde blaadjes , leuk^^
    Word het in Japan pas later winter (met sneeuw en kou enzo) ? Het was leuk weer wat over jou te lezen!
    Groetjes, Iris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Marunouchi

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 13551

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: