Het afscheid (alweer) - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Het afscheid (alweer) - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Het afscheid (alweer)

Blijf op de hoogte en volg Constance

03 November 2015 | Japan, Tokio

Dag 3 met mijn moeder in Tokio. Na twee enerverende typische Tokio-dagen was het weer tijd voor iets anders: een dierentuin. In Ueno zit er namelijk één waar twee reuzenpanda's te vinden waren (Shinshin en riirii). Wij hebben veel verschillende Japanse dieren kunnen zien en zelfs kunnen genieten van een klein concertje. De dag was wel vroeg afgelopen omdat wij allebei wat moe waren, dus resulteerde dat ook in vroeg het bedje in.

De volgende dag was ook niet heel lang, omdat het de hele dag regende en ik 's ochtends naar school moest. De uiting naar een populaire tempel in de buurt van Shibuya (Meiji Shrine) samen met mama begon ook pas rond 1 uur 's middags en eindigde al rond 4 uur 's middags. We zijn daarna ook weer direct naar het hotel gegaan om een uurtje uit te rusten d.m.v. de lama's (tv programma) voordat wij in de buurt wat te eten pakte en weer naar terug gingen om samen te genieten van een heerlijke nachtrust, want ik bleef weer een nachtje bij mama logeren.

De laatste dag, vandaag, hadden wij 's ochtends al afscheid van elkaar genomen omdat wij niet dachten dat wij elkaar nog zouden zien; ik ging weer naar school voor een aparte schooldag en mama ging haar eigen weg,. Maar later bleek dat ik haar kon uitnodigen om een kijkje te nemen in de school, wat ik natuurlijk ook heb gedaan. Ze kwam aan rond 16.30 aan en heeft kennis kunnen maken met mijn klasgenoot, mijn leraar, de administrator en de directrice en heeft ze kunnen genieten van het mooie uitzicht voordat wij dit keer echt voor het laatst afscheid hadden genomen en weer onze eigen wegen gingen.

  • 03 November 2015 - 21:41

    Jan Albers:

    Hoi Constance,
    Leuk voor je om je moeder weer even te zien in de vreemde, en ze het e.e.a te laten zien van het land en jouw bezigheden. Als ik het zo volg begin je al aardig te wennen aan de Japanse cultuur. We vinden het leuk om over je ervaringen te lezen. Veel plezier en tot horens.
    Groeten Monique en Jan.

  • 05 November 2015 - 13:46

    Feebje :):

    Hey co,
    Zag ik dat nou goed? Een bril!!?? Wow, zo zie je er echt wel heel anders uit. Echt super leuk dat je moeder je zo is komen bezoeken en dat je het zo naar je zin hebt. En die Panda is echt super schattig :). Ook een hele leuke foto zo met je moeder en Mayumi-san. We moeten snel weer bijkletsen, de tijd gaat zo snel en voor je het weet ben je al weer terug. Veel plezier nog en misschien spreek ik je ergens in het weekend? Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 13555

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: