Een week in één - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Een week in één - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Een week in één

Blijf op de hoogte en volg Constance

03 Oktober 2015 | Japan, Tokio

Hey iedereen, lange tijd niet geblogd!
Dit komt omdat mijn gewone week vooral bestaat uit school en een paar keer heen en weer in Shibuya en om daar nou iedere keer iets over te posten hoeft ook weer niet toch?

Maar sinds vrijdag is er het één en ander gebeurd wat wel een verslag waard is. Ik ben namelijk vrijdag na school met de gehele klas + leraar naar een echte Japanse theater gegaan om een echte Japanse film te zien (zonder ondertiteling natuurlijk)!!!!! De film heette バケモノの子 'Bakemono no ko' waarvan de vertaling 'Kind van hert monster' is en ik heb werkelijk genoten van de film!!! (Japanners doen een iets beter werkje in dat opzichte) Het was zo mooi, emotioneel en actionpacked tegelijkertijd dat ik werkelijk verliefd ben geraakt <3.

Deze film was te zien in een theater in Shinjuku, dus van het bekende stadsgedeelte hebben wij ook nog iets kunnen zien. De eerste winkel waar ik in wilde was de book-off. Mijn stapel Japanse leesmateriaal begint zo onderhand een beetje vol te raken (want voor degene die het niet weten, ik ben een leesfanaat!). Er was in het filmgebouw ook een animehoekje (niet alleen manga) en ik was even in de hemel <3.

Het was al met al een hele gezellige dag en avond en dan was het 's avond toch echt tijd voor een klein afscheid; Hana-chan (klasgenoot) gaat dit week-end weer terug naar China dus was dat de laatste keer dat wij haar zagen. Knuffelen zat er dus dik in en om 10 uur 's avonds stapte ik eindelijk in de trein, op weg naar huis dat nog wel dik een uur zou duren.

En oh ja, ik heb een nieuwe camera gekocht! Hij is zo vet en dat voor maar 15.000円 (ongeveer €100,-_)! Hopelijk vinden jullie dat ook, kwaliteit enzo. Slaap lekker!

  • 04 Oktober 2015 - 10:58

    Jan Albers:

    Hoi Constance,
    Zo als ik het lees maak je leuke dingen mee. Z,n film zonder ondertiteling, ik begrijp dat je dat kunt volgen. Knap hoor.
    Op messenger staat een foto van opa. Hij heeft je plek bij de vliegclub overgenomen.
    Groetjes uit delft

  • 04 Oktober 2015 - 15:09

    Constance Berends:

    Ik heb de collage gezien. Oh dat ziet er leuk uit! Stoere opa/vader hebben we hè.
    Nog even en heel de familie Albers gaat aan zweefvliegen beginnen ;).

    Groetjes uit Sayama!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 13552

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: