Surprise! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Surprise! - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Surprise!

Blijf op de hoogte en volg Constance

27 September 2015 | Japan, Tokio

Mijn eerste vrije weekend dus heb ik hier genoeg tijd voor gehad! Ik hoop dat jullie hiervan kunnen genieten, ook al is het een beetje amateuristisch...

• 27 September 2015 - 12:34

Jan En Monique:

Wat een leuke film en het lijkt dat je je al aardig thuis voel.
    Maar wat moeilijk om al die tekens/letters te ontcijferen en te schrijven.
    Maak maar veel foto's en filmpjes kunnen we meeleven hoe het aan de andere kant van de wereld gaat. Liefs van Jan en Monique.

• 27 September 2015 - 14:46

Feebje :):

Wat een leuk filmpje zeg! Echt leuk, en wow zo gaaf dat jouw gastvrouw zooo goed piano kan spelen :D. Je moet haar maar vragen of ze je kan helpen om beter noten te leren lezen. Kunnen we als je terugkomt samen spelen :P. Dat moet je vaker doen, gewoon gaan vloggen, dat is ook leuk :P. Heel veel plezier nog en tot snel.

• 03 Oktober 2015 - 10:00

Jolanda:

Hallo Constance,

Wat een leuk filmpje heb je gemaakt, zeg! Super om thuis op de bank te zien hoe het met je gaat in het verre Japan. Het ziet er allemaal super uit, behalve die regendag dan, maar ach, dan dus gewoon je paraplu opsteken, haha. Hoop dat het verslapen eenmalig was :-((. Geniet van al je avonturen en zo te zien heb je het echt getroffen met je logeeradres. :-)). Was het toch de goede kleur van het huis?!!! Valt het reizen van en naar school mee? Ik hoop het voor je. Veel liefs uit een zonnig Nederland, groet Jolanda Grosscurt.

• 04 Oktober 2015 - 00:26

Ronald:

Hoi Constance,

Wat een leuk filmpje, post er nog maar een paar!
    Avonden aan de bar zijn wel een stuk minder gezellig nu je bijna down under bent, haha...
    Geniet van je trip en tot snel.

Groet, R.