De eerste regendag - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu De eerste regendag - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

De eerste regendag

Blijf op de hoogte en volg Constance

17 September 2015 | Japan, Tokio

Jullie gaan nooit raden wat ik vandaag heb gedaan. Ik ben naar school gegaan (Dit is ironie)! Vandaag was het alleen wel iets anders dan de vorige dagen; het heeft de hele dag geregend. Het was de eerste keer dat ik de Japanse paraplucultuur met mijn eigen ogen heb kunnen zien. Echt iedereen gebruikt het! Vanuit de school kan je het voetpad niet eens meer zien!

Voor de rest was het vandaag gewoonlijk weer een hele leuke en leerzame dag, maar aparte dingen zijn er niet echt gebeurd. Daarom ga ik vanaf nu denk ik ongeveer 1 keer in de week een blog plaatsen om het nog interessant te houden ;).

Na de les ben ik direct weer naar huis gegaan om niet te laat te komen (de les eindigde om 18:10) en hebben Mayumi-san en ik samen pepernoten gegeten die ik mee heb genomen vanuit Nederland voordat ik weer naar bed ging.

  • 17 September 2015 - 18:32

    Monique En Jan:

    Jammer dat je maar een keer in de week gaat schrijven maar ik snap het wel.
    Maar vertel eens iets over je gastgezin en hoe het weer en welke temperatuur het is.
    Ook hoe je kamer eruit ziet enz. Groetjes en veel plezier Monique.

    Hoi constance, het lijkt me dat je al redelijk bent geaclimatiseerd, en je het best naar je zin hebt. Wat de regen betreft is het daar niet anders dan hier, alleen bij ons wat minder paraplu's. Het is leuk om te lezen hoe het je daar vergaat.
    Groeten Jan

  • 17 September 2015 - 21:23

    Mama:

    Lief schatje van mij!

    Je begint al een beetje je draai te vinden merk ik. Je hebt een leuke slaapkamer met een lekker bed en een aardige gastvrouw met hond zo te zien.
    Je gaat nu op eigen gelegenheid naar school. Was zeker wel even wennen, welke metro/trein en welke richting je op moest (niet onbelangrijk) Binnenkort zien we elkaar in Tokyo. Ik kijk er naar uit! Nog vier weken en dan kom ik ook jouw kant op. Overigens voor mij geen touw aan vast te knopen al die tekens op dat smartbord haha, wat staat er eigenlijk?
    Liefje, leuk zo'n actueel reisverslag (met foto's) Wij blijven hier thuis goed op de hoogte. Ook jouw broers lezen met veel belangstelling wat jij allemaal doet daar in het verre Oosten. Ga zo door. lieve groetjes xmm

    Hallo Constance,
    Dit is Philippe, ik hoop dat je het daar naar je zin hebt in japan en dat je daar veel van de taal leert.
    Nog veel succes en tot over 5 maanden

  • 20 September 2015 - 14:22

    Henk Van Elt:

    Hoi Constance wat goed dat je de reis en de eerste dagen prima bent doorgekomen. Ik blijf je berichten volgen om te zien hoe het jou vergaat in dit verre land. Heb gewoon erg veel respect voor je dat je het zo aanpakt. Heel veel succes met je studie en veel plezier tijdens je verblijf daar.
    Liefs,
    Henk van Pelt

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 13556

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: