Mijn typische schooldag - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu Mijn typische schooldag - Reisverslag uit Tokio, Japan van Constance Berends - WaarBenJij.nu

Mijn typische schooldag

Blijf op de hoogte en volg Constance

16 September 2015 | Japan, Tokio

Vandaag was precies zo' n typische schooldag die ik ook in Nederland genoeg keren heb meegemaakt: ik kwam te laat in de les. Ik werd om 8 uur 's ochtends gewekt door mijn gastvrouw Mayumi-san terwijl ik om half 7 zou moeten zijn opgestaan (jetlag; ik kan 's avonds niet slapen en 's ochtends niet opstaan). Het was een dus ook een stressvolle ochtend en ik heb uiteindelijk 2 van mijn 3 lessen gemist... zucht.

Maar de les die ik heb kunnen volgen was echt geweldig! We moesten onze vriend aan de klas voorstellen en daardoor heb ik een nieuwe vriend gemaakt: De Taiwanese Lee. In deze les hebben kregen wij ook een lijst met vragen die wij aan elkaar moesten stellen, maar aangezien er ook vragen waren die voor niemand geldt, hebben we het rare idee bedacht dat wij aan random EF studenten (en een leraar) op de hele etage de lege vragen zullen stellen. Daar geniete ik echt van!

Na de les was er nog tijd om wat leuks te doen, dus ben ik met Lee-chan de hoofdstraat van Shibuya ingegaan om echte Japanse manga te kopen! Oh wat ben ik daar blij mee! En ze zijn hier ook zo goedkoop! Na het uitje zeiden Lee-chan en ik elkaar gedag bij het Shibuya station en ben ik weer naar huis gegaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Japan, Tokio

Constance

Hallo

Actief sinds 16 Aug. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 13561

Voorgaande reizen:

12 September 2015 - 14 Februari 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: